torsdag 19 maj 2011

gästboken.

Häromdagen funderade jag på varför ingen jag känner numera har gästböcker i sina hem. Tyckte det var roligt att som barn få plita ner sitt namn och ett litet "hej" när man besökte någon halvbekant släkting. Så nu tänker jag då starta mitt egna lilla projekt. Mustaschgästen. Och från och med idag får alla som besöker vårt ljuva hem, klistra på sig ett par mustascher och bli fotograferade. Råkar man ha en egengrodd ekologisk hårväxt ovanför övreläppen kan man klistra fejkmustaschen någon annanstans i fejset. Känner att det blir en fin mustasch-foto-gästbok det här. Om någon överhuvudtaget vill komma och hälsa på efter detta inlägg.

Ps. Jag vet, jag är knäpp.

7 kommentarer:

Malin sa...

jag lovar att sätta på mig mustaschen om jag kommer och hälsar på. En utmärkt idé!

Anonym sa...

Fantastiskt. Jag kommer så gärna på besök. Kan t.o.m ta med ett urval mustascher.

kusin Em.

Anonym sa...

Redan för några år sedan fick jag höra av barnkör barnen att jag har mustasch så jag behöver inte låna...

mamma

KAROLINA sa...

välkomna!

Malin sa...

Jag finner det för övrigt mycket intressant att det bara är dina släktingar som uppmuntrar din idé. Jag undrar vad det säger. Och om vem.

KAROLINA sa...

Haha, Malin! Och dagen efter att jag publicerat mitt inlägg tappade jag bort mustaschen. Så nu måste jag bara få mig till stånd att köpa nya. För har faktiskt haft en massa gäster sedan dess. Typiskt alltså. Typiskt.

KAROLINA sa...

Haha, Malin! Och dagen efter att jag publicerat mitt inlägg tappade jag bort mustaschen. Så nu måste jag bara få mig till stånd att köpa nya. För har faktiskt haft en massa gäster sedan dess. Typiskt alltså. Typiskt.