lördag 16 juli 2011

förvandlingen.

Byrån blev fin. Inte alls ful. Eftersom jag är otålig beslöt jag mig för att sandpappra bort lite målfärg i kanterna och kalla det shabby chic. Behändigt. Annars så funderar jag allvarligt på att börja tvätta fönster. För att undvika detta beger vi oss ut på loppis. Behöver en plastmatta till balkongen, en golvlampa, förvaringsburkar åt dotterns alla skatter, en skrivbordstol etc. etc. Dessutom vill jag har nya växter. Ja och de där gardinerna har jag ännu heller inte skaffat. Känner jag mig själv rätt kommer jag att hålla på såhär följande nio dagar. Nio dagar. Kunde vara värre.

4 kommentarer:

syster ANna sa...

Det ser jättefint ut! Du har annars också så fint hem! Kanske vi behöver ditt inredningsöga i höst.

KAROLINA sa...

Står gärna till tjänst. Det är ganska roligt faktiskt. (obligatoriskt ps. man önskar ju att man kunde trolla bort sina plastmattsgolv,för golvet förstööör helheten)

Anonym sa...

Blev ju bra, iallafall på bild :D

Kusinen

KAROLINA sa...

Ja, jag är nöjd. Fast man skall inte börja granska byrån på alltför nära håll faktiskt.