måndag 27 december 2010

den präktige.

God morgon på er!

Nu pyser jag iväg på jobb. PROMENERADES.

Har vaknat omänskligt tidigt idag så jag har redan hunnit tvätta en maskin kläder och städa ett skåp.

Känner mig odrägligt duktig, för jag har inte hört om någon som städar skåp på vardagsmåndagsmorgnar. Kanske jag menade knäpp istället för odrägligt duktig, när jag väl tänker efter.

Men för att bevisa att jag inte är en SEL* kan jag meddela er att jag frossat i dagarna tre och varvade det hela med att ENSAM äta upp en hel chipspåse igår kväll. Resten av natten protesterade min mage vilt, så jag tror bestämt att jag slog mitt personliga rekord i chipsätning.

Ja men just det, nu var det jobb alltså.

Så skönt att slippa vandra mellan soffan och kylskåpet inom de närmaste nio timmarna. Må omväxlingen skänka lite glädje till denna stinna kropp.

Amen och en diskret rap på det. Och slarva nu inte bort er i REA djungeln!



*SEL= Super Effective Lady

Inga kommentarer: