fredag 3 december 2010

kläderna.

I dag har jag kommit till dag 10 på den-förbannade-listan-som-får-mig-att-bli-lite-knasig-men-man-måste-hålla-vad-man-lovar-och-inte-ge-upp. Borde alltså presentera vad jag gått klädd i hela dagen. Eftersom de kläderna rullar runt i tvättmaskinen som bäst, tänker jag skippa denna dag och ta den imorgon istället. Imorgon blir det alltså presentation á la kläder (förvänta er inte så mycket mer än paltor i svart eller grått, typ) och så skall jag skriva nåt om mina syskon. Det sistnämda blir intressant. Jag har nämligen fem stycken sådana. Syskon alltså.

Nu skall jag äta popcorn. Tjidelitt.

2 kommentarer:

hannah sa...

Ja, onekligen är det jobbigt med listan. Men jag vill inte ge mig, tänker inte. Fast idag låtsas jag glömma den lite.

KAROLINA sa...

Precis, skam den som ger sig!