fredag 31 december 2010

nyårsafton.

Hoppsan, det är visst nyårsafton ikväll, tänkte jag när jag steg upp för någon timme sedan. Jag har inga planer alls. Nada. Zero. Noll. Som tur är dagen ännu ung, så jag har en hela resten av den att klura ut vad jag skall göra ikväll.

Så nu måste alla hålla tummarna och hoppas att den för länge sedan bortsprugna spontaniteten och jag skall återförenas.

Annars kommer jag att sitta och äta surskorpor, låtsas vara en nyårshatare och skriva trögstatusar på facebook.

Och det vill vi ju inte.


Flärd och fyrverkerier hoppas jag på, få se om det skall gå!

ps. Förlåt för det hemska rimmet i slutklämmen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hittar på något (som du säkert gör!). Ha det bra på jobbet och GOTT NYTT ÅR 2011!! Kram.

Anna sa...

Gott nytt år kära syster!!

KAROLINA sa...

Gott Nytt år och lite grått hår. Näää, nu får jag bannlysa mig från internet.