lördag 9 oktober 2010

jag är kanske tillbaka.

Det tog mig flera dagar att komma ihåg att jag faktiskt har en gammal mokkula (snälla säg mig vad heter det på svenska?) undangömd någonstans som fungerar ens tidvis. Igår kväll, okej, i natt lekte jag tekniker och efter lite trixande så fungerade det. Jag tror jag ropade Heureka! (Nä det gjorde jag inte alls, men det lät roligt att skriva). Så nu sitter jag här med mitt internet. Visserligen får man inte flytta laptopen en endaste millimeter för då bryter anslutningen. Har också fått ett besynnerligt ryggont och en början till nackspärr för jag måste sitta i en konstig ställning. Igår kväll, jag menar alltså i natt, läste jag bloggar i över en timme i en ställning som självaste skaparen av kamasutra skulle ha imponerats av. Men trots allt är jag så glad så glad.

Nu tar jag farväl igen, för ingen vet ifall mokkulamackapären ger upp efter detta inlägg.

Inga kommentarer: