tisdag 28 juni 2011

det är officiellt nu.

Pang! sa det och så lider denna kvinna av ett ENORMT sug efter BARN nr.2. S.k. babyfeber har jag aldrig hunnit med tidigare, så jag försöker ta det som en lärorik djupdykning i det kvinnliga psyket. Fast lite jobbigt är det att baaa tänka "ååååh" i sockersirapston, efter varje liten knodd som tultar förbi. Inte alls likt mig faktiskt.

För att inte tala om vad detta gör för attraktionskraften på singelmarknaden. Men det tänker jag inte gå in på här. Blir ju för vemodigt.

Sign.Hormonrubbadensamståendesmåtokigmodermedrödbetsfejs_82

6 kommentarer:

sannabenita sa...

W T F ! ! ? ? (Var får man större font här??!) Oj då, låter illa.. Detdär e jag också lite rädd för att kan det bara komma sådär plötsligt..? Jag som också har varit så cool med den saken o tyckt att det e lite strunt.. Måste nog medge att jag kanske kan göra nått åt saken lite snabbare i såfall..Gubben har ju liksom int direkt nånting emot det..har aldrig haft..om det sku vara på honom så sku vi säkert ha en halv dussin av dom redan... !!
Joo, nå men hmmm, vad ska man säga.. Ha det så bra o..undvik baby born dockor.. :D

sannabenita sa...

...och vännen..gå inte in på Tanjas blogg....

KAROLINA sa...

Ja, säg int annat, först var jag lite paff att jag förvandlats till en kvinna som beundrar okända ungar. Sedan blev jag paff över att förstå att den där meningen: "Jo, kanhända att jag NÅNGÅNG vill ha fler barn" blev till: "SOMEBODY GIVE ME A BABY!".

Om du känner någon som har en kolikbaby tror jag det skulle vara väldigt hälsosamt för mig att sköta om det några nätter.

sannabenita sa...

du kan ju testa att laga väckarklockan o ringa typ var annan, var tredje timme på natten..stiga lite upp o inte somna om med detsamma.. kanske banda in lite beebisvrål i telefonen o ha det som rington o väckarklocka.. Klåtta lite mat o snor o surt mjölk på kläderna, särskillt in i BHn.. Detdär med kakkavaippajuttuna skall jag inte ge några förslag på..fast eventuellt skulle hundbajsen som Isse möjligen råkar halka på funka som bra substitut.. Om du ännu bara känner behov av barn nr.2 så go for it! Nuförtiden finns det ju fast hurudana knep..menar om int du hinner ta det hela långa vägen med deit o sånt.. <3
jaa jaa..jävlas bara tillbaka sen.. :D

KAROLINA sa...

MUHAHAHAHAHAHA! Sounds like a plan!

KAROLINA sa...

MUHAHAHAHAHAHA! Sounds like a plan!