tisdag 28 juni 2011

kameleonten.

Fin dag idag. Iallafall för att vara en sketen arbetsdagstisdag. Efter jobbet spruttade vi iväg till närmaste strand för att simma och sedan blev det glass i en park. Förutom att jag, häromdagen, menade ha ihjäl en tant som vinglade ut på gatan, så går det väldigt bra att låna broderns bil. Det enda problemet är att man blir lat(are) när man har tillgång till annat än cykel och de egna apostlahästarna. Och annars, nån som har bra tips på grejer att kleta in sig med när man ser ut som en kräfta i fejset? Min bränna har för länge sedan slutat vara nöjd med ingnidning av After Sun. Och jag som brukar se till att inte bränna mig, påminner lite om en skållad gris nu faktiskt. I allafall i ansiktet.


Did anybody say röööd?

4 kommentarer:

Pia sa...

Oj, har tyvärr inga husmorstips med apoteket kanske har någon lugnande salva?

KAROLINA sa...

Jag hoppas det, annars får jag nog hämta ut lite lugnande piller istället.

Med andra ord: Nyansen blir bara värre och värre!

Jelp.

sannabenita sa...

Kookos olja! :D

KAROLINA sa...

Får man köpa sånt i vanliga, lite större matbutiker?