tisdag 14 juni 2011

en blygsam liten visning.

En väldigt halvfärdig tavla. Har ingen aning om hur den skall se ut när den är klar, men den måste torka mellan varven. Tror kanske att det här är någonslags bakgrund. Eller nåt.

Under tiden min kladdiga tavla torkar skall jag, efter många år, ta itu med en tavla jag börjat på när jag studerade. Hittade den i källaren, lite undangömd och dammig. Få se om jag förstör den.
Ja, det var allt för den här gången.


ps.Om någon tycker mina tavlor är skitfula så ber jag er hålla käften. Jag målar för min egna glädje så förstör den inte för mig. Tack. ds.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är imponerad och säger som Peppe, du är konstnärlig!

Pia sa...

Fina ju!

Pia sa...

Fina ju!

Anonym sa...

Du kanske borde börja måla för andras glädje också?

Kusinen

Anonym sa...

jamen verkligen hur fina som helst ju!

en annan kusin

J sa...

Wow Lina!

KAROLINA sa...

Tack för era fina kommentarer!

En åbobo sa...

jag tror jag blev lite kär i dig nu

Malin sa...

wow Lina, vad duktig du är! Inte för att jag är så jätteförvånad över din talang, men jag vill ändå säga det!
(den tredje kusinen)
(Fast jag vet att det står att det är jag, så jag försöker inte vara mystisk)

KAROLINA sa...

Tack Malin!