tisdag 8 mars 2011

filmernas värld.

För kanske fem år sedan, kunde jag inte somna innan jag sett en påbörjad film till slut. Det spelade ingen roll hur rutten filmen var, jag var tvungen att stirra mig igenom rullen.

Nu för tiden använder jag film som ett sorts insomningsknep.

Senast efter en halvtimme ligger jag och snarkar och dreglar.

Effektivt.

Fast lite störande att aldrig veta hur historierna slutar. Eller ibland hur de ens börjar.




Hunger. En intressant film. Eller åtminstone den första halvtimmen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anonym läsare: Kanske du borde byta till ljudböcker? Har aldrig provat själv men kan tänka mig att det skulle kunna vara ganska nice.. Att bara få ligga med slutna ögon och lyssna.. Ahh.

Anonym sa...

..Och nej, jag är ingen 80 årig tant. ;)

KAROLINA sa...

Har faktiskt funderat på det där med ljudböcker. Skulle kunna vara skönt att somna in till. Eller städa till. Eller promenera till.