tisdag 22 mars 2011

kväll igen.


Här ligger jag och ser på film. Att jag ser uttråkad ut beror på att filmen är en riktigt, riktigt dålig en. Heter nåt typ i stil med The Lake House. Den är så tråkig så att jag läser bloggar med det andra ögat och förundras över min egna bloggtorka. Dagens tips är alltså: Kolla inte på filmer som handlar om hus vid sjön. Har du riktigt otur, kan det hända att du valt filmen jag försöker ögna mig igenom nu. Den enda orsaken att jag tittar är att jag hoppas att den blir ens lite bättre eller på något sätt intressant. Jahaja, hoppet är en dagdröm, som allas vår Aristoteles någongång sade.

3 kommentarer:

end dags rekryt klingenberg sa...

kolla på "The American" iställe den har & sjö tema..
börjar vi en svensk sjö, george cloney i svergie helt löjligt.. kör me en volvo gör han också. har inte sett hela filmen ännu.. men början var iallafall spännande :P

Anonym sa...

Anonym läsare tillbaka från södern säger: Lider med dig. Filmen var verkligen inte bra.Tråkighetsfaktor 1000.

KAROLINA sa...

Jan: Låter som en riktigt usel film, den också!

Anonym: Ja, den var verkligen dålig!