lördag 13 november 2010

ett litet dopp i plurret.

Jag gjorde det här. Fast vinterbada kan man väl ännu inte kalla det. Snarare ett litet höstdopp. Sedan så hade jag ju läst fel och uppfattat att bastun skulle vara varm redan kl13. Men det var den ju inte. Så jag smög mig lite åtsides och hoppade i havet på eget bevåg. Blev ju lite av en upplevelse i sig, att huttrande stå i adidassimdräkten från år -98 och hälsa på lördagsmotionärerna som undrande promenerade förbi. Nu hoppas jag ändå att blodcirkulationen fick sig en omgång, trots uteblivet bastubad. Det tar på energin att gå omkring och frysa.

2 kommentarer:

sannabenita sa...

Var det dethär som jag vakade för?! :)
You are a brave woman! Jag har aldrig gjort det..
Hoppas du inte får nackspärr nu på nytt.. :/

KAROLINA sa...

Näe, ingen nackspärr. Men gott humör och hade varmt resten av kvällen. Fast det kanske berodde på att jag drack lite rödvin också.