söndag 21 november 2010

lillasystern.

Under veckoslutet har min yngsta syster sovit över hos oss. Det resulterade i prat inpå småtimmarna och som bonus fick jag en rejäl sovmorgon imorse. Jag har sovit till klockan halv elva! Ärligt talat visste jag inte att det var fysiskt möjligt. Det bästa med Minna, som denna syster heter, var ändock att hon kokade gröt åt Isabel imorse. Gröt. Det bästa av morgonmål för småpruppar som yrar i snön resten av dagen. Jag saknar dig redan Minna! Fast frukta icke, du behöver inte koka gröt varje gång du är här.

Vi tycker också om nybakat bröd till frukost.

Grötkokaren. Så ung, så behändig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Syskon är bäst, speciellt de som inte har barn själva. Dom orkar liksom hålla på mer då!

T

KAROLINA sa...

Precis!

Anonym sa...

Jee ja har blivit en riktig julkkis med ett eget blogginlägg!
Tack ska du ha, ja borde komma dit nått veckoslut då ja har lite mer tid att vara me er.
Ha det bra.
-Minna

KAROLINA sa...

Sori, jag glömde fråga dig om du ens vill vara med! Men det blev du nu illa tvungen till.

I´ve got the power!

Du är alltid välkommen.