söndag 10 april 2011

annat man kan göra på en söndag.

I förmiddags putsade vi upp balkongen lite. Eller jag städade medan min dotter förgyllde mitt svettiga arbetande med att blåsa såpbubblor på mig. Som hämnd tog jag fram kameran. Av resultatet att döma uppskattades det inte. Annars så har hon hängt med sin far nästan hela dagen och jag har flängt på stan efter min joggningsrunda. Lite barnprogram, lite knäckebröd med avokado, en kvällsdans och någon saga senare gav en av oss upp och sover djupt. Och själv skall jag plocka fram en ny bok, bädda ner mig bland allt för många dynor och försöka hållas vaken ens till det första kapitlets slut.

Och det var den lilla söndagen.

6 kommentarer:

evalexandra sa...

Isse liknar nog dig så mkt!!

KAROLINA sa...

Tycker du? Konstigt att man inte ser sånt själv. William är ju en exakt kopia av dig.

Anonym sa...

Anonym läsrae säger: Och tänk vad bra det är....

KAROLINA sa...

Anonym läsare: Precis!

evalexandra sa...

Det är nästan så man tror att det är en liten du på bilden.. ^^

Man ser nog ej sånt själv, verkligen. Tycker ej heller att William liknar mig, men min mamma påstår det nästan varje gång vi ses.

KAROLINA sa...

Eva: Din mamma har rätt!