söndag 10 april 2011

hur gick det sedan?

Jag förstår att ni är nyfikna på mina bragder.

Att säga att jag flög fram är väl lite att ta i.

Men i 50 minuter lunkande jag.

50 minuter!!!

Utan att stanna.

Och nej, jag tänker inte kolla hur långt jag sprang, man vill ju leva i tron att man mittiallt förvandlats till en superkvinna, sådär huxflux, över en natt.


Ps igen. Häromdagen informerade min syster att hon var tvungen att gå lite i slutet av sin joggingrunda. Den korta joggingrundan gick på 20,8km(!). Ja, vissa trivs väl med att ha lite högre berg att bestiga, kan man lugnt säga.

4 kommentarer:

Anna sa...

Hej. Roligt att jag kom med i ditt ps, men jag kan konstatera att min stortåsnagel håller på att lossna, jag har blåsor och muskelvärk. Så det skulle kanske ha lönat sig att springa en kortare runda.

KAROLINA sa...

Huj, det låter inte så hälsosamt! Men nu vet du ju att du orkar med halvmaratonen.

Anonym sa...

Anonym läsare säger: Tsemppiä!!!

KAROLINA sa...

Det behövs!