måndag 25 april 2011

jag går också utan byxor.

Varje gång jag drar på mig ett par leggins, kan jag inte låta bli att tänka att jaha, här tänker jag gå ut i kalsonger.

Leggins kommer att vara ett av de där plaggen vi skrattar åt, så tårarna strittar, om typ 10år. Vi kommer att håna oss själva hur vi gick omkring med leggins och ngt stort fladdrande på övre kroppen som ändå knappt täckte baken.


Näee, säger ni nu.

Leggins är ju så snyggt, så snyggt.


Jo det kanske det är, precis som Bula mössan var det snyggaste som fanns, i början av 90-talet.
Minns ni? Ju grälligare färger, desto bättre, kan jag tänka mig man (alltså vi) tyckte då.


(Bild googlad.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om man skulle kombinera dem!

KAROLINA sa...

charmigt.

evalexandra sa...

Bula mössan gör en come-back!! Visste du?? Jag fattar ingenting..

KAROLINA sa...

Va? Nää, inte väl i sin urprungliga form??!!