tisdag 25 oktober 2011

att vara fantasilös.

Här sitter jag och försöker vara rolig. Men hur jag än vinklar mina fjuttiga vardagsbetraktelser så blir det inte kul. Tvärtom. Det blir bara töntigt. Töntigt är också okej, säger ni.

Men tänk om jag har tappat min ruttna humor för gott? undrar jag.

Tänk om jag måste gå omkring och vara tråkig och oskojig hela vintern och således bli tvungen att istället fota diverse kroppsdelar som t.ex mina fötter eller vad jag äter eller inredningsdetaljer för att väga upp. Det låter lite jobbigt det. Förresten trillade jag faktiskt in på en blogg en gång där det första jag såg var en extrem närbild på en planka och bildtexten löd: snygg inredningsdetalj.

Det var en grådammig golvlist.

Ja man blir ju nervös över mindre.

2 kommentarer:

sannabenita sa...

skit i det bara..du får ny energi, inspiration och humor i slutet av veckan..på lördag exaktare.. :D Jätte kivat att se dig! <3

KAROLINA sa...

Ja, vi får hoppas det blir av. Har en feberyr sjuåring just nu.