söndag 9 oktober 2011

motionären och slavdrivaren.

Här ovan kan ni beskåda en lyckligt omedveten kvinna när hon dricker vatten fem minuter innan hon beger sig på joggingtur. Dottern tvingades med på cykel. Något jag kan känna att jag ångrar lite, så här efteråt. Det var nämligen den värsta motionsrundan i mannaminne. Precis varenda liten sekund fick jag höra va? kan du inte springa fortare, du är ju inte ens röd i ansiktet, kom nu mammaaaaa! och hyj va söligt du springer.

Ja, så jag var ju tvungen att ge mitt allt. Att ge sitt allt i knappa timmen när ens kondition inte är på topp leder till att man börjar må väldigt illa, kan jag förtälja.

Och jag tror visst jag avlat en killertränare i miniformat. Så det är väl bra att veta, ifall jag plötsligt får lust att känna blodsmak i munnen någon annan vacker liten dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser i allafall ut som du sku träna myki!

KAROLINA sa...

Det kallas goda gener.