lördag 20 augusti 2011

en ensamståendes betraktelser.

Fördelen med att vara ensamstående är att man, mitt i dammsugningen, kan bestämma sig för att man har andra saker man vill prioritera idag, än just städning. Och så kan man bara liksom stoppa sugandet så där på direkten och istället lägga sig i sängen och slösurfa en stund. Utan att någon ifrågasätter förståndigheten i ens beslut!

Nackdelen är att man inte har någon annan att skylla på när man fem minuter senare snubblar över samma städmojäng som befinner sig mitt på golvet.


Jag vet. Jag har jättefula träskor.


Återstår att skriva om :
Det värsta jag varit med om.
Min dag i bilder!
Min största dröm
En dag jag aldrig vill uppleva.
Berättelsen om fallet (där kan du verkligen släppa loss, det kan ju handla om vad som helst!)
Den bästa dagen i mitt liv.

Inga kommentarer: