fredag 23 september 2011

det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.

Jag förstår att ni tycker jag borde vara vuxen nog att kunna klä på mig som folk. Ni vet, byxor, ett par strumpor, tröja osv. Det brukar jag också kunna faktiskt.

Så om ni ser mig skutta omkring med tunikan intråttad i legginsen alternativt EN BINDAS OMSLAGSPLAST FASTKLISTRAD PÅ VÄSKAN (!!!) så där mitt på Åbo torg, en fredagsmorgon. Ja, då får ni verkligen lov att säga till. Och så gör jag detsamma för er, ifall ni råkar se lite komiska ut. Typ ha ett litet salladsblad mellan tänderna eller nåt sånt ofarligt, utan att veta om det.

Skall vi säga så?

Tack på förhand.

4 kommentarer:

Pia sa...

Hahaha! Hur lyckas du?

KAROLINA sa...

Vet inte. Trodde sånt här skulle gå om med åldern, men det tycks bara bli värre.

Anonym sa...

hi hi hi, det var väldigt roligt tyckte jag. /Emma

KAROLINA sa...

Tyckte mina kolleger också, för jag kunde inte låta bli att berätta hur det där bindplastet bara fladdrade i takt med mitt hår, imorse. Bland alla morgonstressade människor. Libresse is for winners!