onsdag 5 januari 2011

ett försök till materialism.

Jag har jobbat lite extra den senaste tiden. Eller egentligen ganska mycket. Så där så att jag skulle kunna köpa mig nya kläder, skor och en vinterjacka. Allt på en gång, för annars blir det aldrig av. Men nu behöver jag er hjälp. Jag vill alltså ha era bästa webshoptips!

Hinner ju inte ströva omkring i klädbutiker för att jag jobbar övertid så att jag skall ha råd att köpa nya kläder.

Lät lite knäppt det där, men så är det. Okej, hur som helst. Ge mig era bästa tips!

Alla måste kommentera.

Och att tipsa om h&m är förbjudet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

typ
www.nelly.com
www.bubbleroom.fi
shoppa lugnt! :)

Anonym sa...

lindex?

Anonym sa...

http://www.shobble.com/ hittar du typ "alla" klädbutiker på nätet :)

Pia sa...

asos.com har snygga vinterstövlar!

KAROLINA sa...

Tack!

Anna sa...

Jag hittade jättefina saker på bubbleroom för ganska billigt, köpte två nya sommarklänningar... jo jo det är ju behövligt så här i januari :)
Ha det så kul med shoppingen. Kram! Anna

KAROLINA sa...

allt jag vill ha är i fel storlek eller för dyrt! försöker låta bli att titta på vår/sommarkläder.