måndag 31 januari 2011

vill ni ha fler bilder?

Jag fick en snilleblixt och tänkte starta en liten bildblogg på den här bloggen. Målet är att varje dag lägga in ett foto som passar under den smått teatraliska rubriken: En ensamståendes vardag -om konsten att le i motvind.

Vad säger ni?

Ja?

Nej?

(Eller egentligen vet jag inte varför jag frågar för ALLA måste säga ja, va bra! Tanken bakom detta är att jag skall minnas knäppa fler bilder. Jag tycker det är jätteroligt att fotografera men alltför ofta ligger kameran hemma på byrån och samlar damm. Tyvärr)

5 kommentarer:

onecanneverhaveenoughsocks sa...

JA!

Pia sa...

Japp!

Anonym sa...

Ja! Gillar dina bilder. Du hade ringt igår men vi var o skrinna så missade dig. Ikväll skall jag på föreläsning från 18-21 men kanske imorgon! Kram.

Anonym sa...

Joo!

KAROLINA sa...

fyra ja, va bra!