söndag 13 februari 2011

-15 grader ute. minst.

I två timmar orkade jag.
Leka.
Men sedan sa jag att jag behöver en kaffepaus.
Let´s face it.
Det finns en massa saker som är roligare än att leka.
Att Isabel självutnämnde sig till en härskarinna av elakare sort
medan jag fick äran att vara hennes trofaldiga tjänare,
gjorde det inte precis roligare.
Alltså snälla någon.
Besök oss.
Typ nu.
Tack.

Medan detta blogginlägg skrevs, förvandlades den elaka härskarinnan till en skolfotograf och fotograferar alla sina mjukisdjur i soffan, inklusive sig själv. Va kul, säger jag och vill vara med och stajla. Men det får jag inte. För jag är inte tillräckligt trendig tydligen.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag har en dotter som när jag höll föreläsning om allt roligt som händer under våren bara såg på mig och sa "ja ja, men när kommer Isse då??"
Välkommen :)

KAROLINA sa...

I mars? Typ 11-13 veckoslutet?