tisdag 1 februari 2011

en fördel med mitt jobb.

I flera år har jag suktat efter en stringhylla och förgäves hållit utkik efter en på mina loppisrundor. I dag uttnyttjade jag en del av min julklapp från chefen och tog hem den här. Skall nog fylla den med något annat, vet inte bara ännu med vad. Har jobbat på mitt nya jobb i 2,5 månader nu och inte en dag har jag ångrat att jag tog det drastiska beslutet och sade upp mig från mitt förra jobb innan jag hade ett nytt i sikte. Även om jag levde i fattigdom i 3 månader. Nackdelarna med mitt nya jobb då? Ööh, efter redan delvis nya arbetsuppgifter vet jag faktiskt inte. Och dessutom får vi fruktkorg på måndagar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du var nog värt det!

Kusin G

Anonym sa...

Glad för din skull och fin hylla!
Kram.

sannabenita sa...

trodde först att du fått en paket med stringinä.. :D men nej sidu d va ju en hylla!
Låter som en prima jobb för dig! glad för din skull!

KAROLINA sa...

Vad roligt att ni är glad för min skull!