torsdag 10 februari 2011

stinn.

Vår ugn är fixad. Och spisplattorna med. Hela faderrullan alltså. Det firade jag med att göra en så mäktig pastasås att jag ligger här och dör lite av all pasta, kött och tomatsås och...ja, all mat jag svepte i mig. Till på köpet en egengjord kolasås med vaniljglass till efterrätt. Jag tycker inte alls om glass, så jag nöjde mig med att äta 1dl kolasås med en minimal glassklimp. Får man göra så där? undrade dottern.

Alltså jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. Så mätt är jag. Jag kan nog inte röra på mig mer idag.Blir väl illa tvungen att sitta här och läsa bloggar resten av kvällen då.

Ack, det är så tungt det här livet ibland.

3 kommentarer:

evalexandra sa...

Det skall vara mkt sås på allt! Så är det.

KAROLINA sa...

Jaa, hurra för såsen!

KAROLINA sa...

Jaa, hurra för såsen!