måndag 21 februari 2011

så kan man också göra.

Ni vet den där känslan då man är så hungrig att man tror att man svimmar ifall man inte får äta i precis samma stund som man kommer hem. Jag hade egentligen tänkt göra någon maffig rätt idag men hungern var för stor att uthärda medan jag funderade på vad jag egentligen vill ha att äta. Under tiden som jag funderade, hann jag därför proppa i mig följande:

En dajm.
Äckliga hårda godisar.
Ett ägg. Kokt, inte el naturel.
Ett halvt äpple (äpplet var möggligt vilket jag insåg först efter att ha slukat den första omöggliga halvan).
En yoghurt.
Tre surskorpor med slarviga ostbitar och osymmetriska gurkklimpar.
En näve körsbärstomater.
Och så grävde jag lite med en sked i fetaosten tills jag insåg att jag mår konstigt och att det är ganska smaklöst att gräfta i ost.

Problemet löst. Jag är inte hungrig längre alltså behöver jag inte fundera ut smarriga maträtter.

Inga kommentarer: