måndag 7 februari 2011

ur funktion.

Jaha. Nu har rören i badrummet stockats. Och hur jag än rengör och plockar isär allt som går att plocka isär, så hjälper det inte. Nåväl, ganska lyxigt med ett fotbad på köpet, när man duschar.

Får nog ta och ringa den trilskna servicegubben igen imorgon.

Jag tror jag skall inleda samtalet med: Kvinnan-i-lägenhet-nr1-som-söndrar-ugnar-på- lördagskvällar-med-sina-fasansfulla-maträtter-och-som-tydligen-nu-också-stockar-undergolviska-rör-med-sitt-kraxhår-här -HEJ!

Kanske han blir ens lite vänligare då? Om jag försöker vara rolig alltså.

Och så en liten vattenkransbild för att avsluta detta inlägg. Googlade först rör, men de var för fula bilder att avsluta ett riktigt dåligt inlägg med. När ett blogginläggs intressekvot har nått en bottennivå måste man rädda den med lite estetiska bilder, ser ni. Jag är inte riktigt säker på om en bild på en vattenkran gör jobbet, men man kan väl inte alltid lyckas heller?

(Tror visst det börjar vara dags för någon att gå och lägga sig. Denna någon säger godnatt!).

2 kommentarer:

Anonym sa...

KANSKE BÄST SÅ FÖR ALLIHOPA!

KAROLINA sa...

Japp. Suck.