lördag 19 februari 2011

att vistas i lodrät position.


Jag är återuppstånden! Alla hurrar såklart men samtidigt förstår jag ju så väl att ni undar hur det gick med kameran. Kameran är nästan återuppstånden, den med. Men vägrar att autofokusera eller zooma, så allt på nära håll blir lite suddigt. Men nu har jag ju äntligen något att skylla på när fotografierna inte blir så skarpa som jag tänkt mig. Nä, får nog traska iväg och föra den till någon som kan säga var felet ligger och gärna fixa det också. Och hoppas att det går att reparera utan att det kostar en förmögenhet. Någon som har erfarenheter, tips, råd, whatever?

2 kommentarer:

Henry sa...

Enda stället som gäller för kamera-reparation är JAS Tekniikka: http://www.jastekniikka.fi/

Kan dock inte säga något om pris eller sånt, ingen erfarenhet (som tur är) med tappade kameror och kan vara så väldigt olika.

KAROLINA sa...

Ska kolla upp det. Tack för tipset!