torsdag 10 juni 2010

ett öppet brev till mommo och moffa BG.

I er upp-och-ner säng vill jag göra en koja som jag får sova i.
Jag har sparat pengar, så att jag kanske köper ett hundben åt Nikita när jag kommer.
Min mamma skall köpa illamående-plåster som man kan tejpa bakom örat. Det måste ni minnas när vi skall åka bil. Sedan tycker jag att vi kan baka lite kladdkaka. Moffa får gärna vara med. Om han vill. Jag går gärna och simmar till någon simhall och jag är bra på att måla. Som till exempel måla lekstugan. Jag skulle också vilja åka båt till Tankar-villan, med den äckliga vessan. Hoppas ni längtar efter mig. Min vän som bor nära mig fick en veckas hemarrest så jag kan bra komma dit och leka. Vi har inga husdjur så Nikita får gärna komma och hälsa på oss i en vecka. Det skulle passa bra för mig, för vi har inte ens fiskar hemma. Jag saknar er, men mest saknar jag Michelle och Nikita.


Isabel

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah! va fint! Hälsa Isse att de nog finns en moster här som gärna gör alla de där sakerna.
Om hon int har glömt bort mej?
H.Minna

KAROLINA sa...

Nej, det har hon inte. Och hon frågade faktiskt om "den där Minnas pojkvän Toni" är där? Det är lite förtjusning i luften här, tror jag.

Anonym sa...

Oj va gulligt brev! Michelle har startat mot helsingfors en halvnio tiden, hon längtar också att få se Isse. Ha en bra dag :)