söndag 13 juni 2010

söndag.

Sedan blev det söndag och jag har angst för att jag inte fått något vettigt till stånd. Först tycker man det är trevligt att vila, bara för att man nästa dag skall känna att man prioriterat fel. Att det är åtta grader utomhus får ju ingen direkt att hoppa upp ur sängen med solsken i blick. Det här åtta graderna utomhus läste jag om på internet, jag orkar inte öppna balkongsdörren för att känna om se hur det är på riktigt. Jag tror att jag håller på att bli lite galen på mig själv. Vad gör man då? Man kan ju inte undvika sig själv precis. Måste nog baka lite kladdkaka som tröst ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ja ahdiistelee denhär vägen, ifall du vill ha besök idag senare lr annat så hör av dej :) -Anni

KAROLINA sa...

Slut på taltid hör jag? Skall gå och skämma ut mig på aerobic om ett par timmar, men jag ringer efter det om jag ännu har någon ork kvar!