lördag 5 juni 2010

fyra kaffekoppar senare.

Det är redan den femte juni och jag har galant lyckats undvika vårens fönstertvätt. Fönstrena kommer knappast att bli tvättade denna ljuva dag heller, sin gråhet till trots. På agendan står nämligen lite träning, bageribesök, ett smått målningsprojekt á la blomkrukor (som kan bli stort och klottigt ifall Isabel vill medverka) och biblioteksbesök. Synd att man blåser iväg där ute, hade gärna varit utomhus mer. Då kunde man kanske ha tagit en gemytlig cykeltur.

2 kommentarer:

Eva sa...

Heh.. Jag har den "bästa" orsaken till varför jag inte tvättat mina fönster i vår: De skall bytas i lägenheten under sommaren, så det skulle ju ändå vara onödigt arbete, för jag hamnar ju ÄNDÅ göra det förr eller senare.. Och folk TROR på det!!! ^^ Ha en skön dag!! Kram.

KAROLINA sa...

Vilken bra "ursäkt"!