torsdag 3 juni 2010

tupplur på kvällskvisten.

Ett tråkigt morgonmål, en arbetsdag, lite frukt, en kopp kaffe, en massa cyklande, en portion ärtsoppa och ett halvt paket surskorpor, en internetsession, en cykelutfärd som slutade i ett äventyrsparkbesök, en femte kopp kaffe, en maskin byk, mera mat och lite tvagning av kropp, en misslyckad målarstund och två sagor senare, tog jag mig en tupplur. Tuppluren infann sig mellan klockan 22-23. Sedan vaknade jag och har tydligen tänkt vara pigg några timmar framöver. Pigg och rastlös.

3 kommentarer:

Anonym sa...

man får ringa åt en annan yökukkuja, som också tog en tupplur.. :) -nylandsgatan

KAROLINA sa...

Det här har jag missat. Synd för jag var vaken till klockan 2.30!

KAROLINA sa...

Det här har jag missat. Synd för jag var vaken till klockan 2.30!