fredag 10 september 2010

jag skyller det på hösten.

Sedan förstod ju jag att jag vill ha rött hår. Eller slingor i flera nyanser. Inte slingor i rött då, men någon annan nyans. Eller den där pannluggen, den var ju inte helt fel? Kanske jag bara borde börja använda hatt. Eller endast gå klädd i svart för en tid. Svart är ju elegant. I synnerhet med rött hår.

Och jag känner redan att denna dag kommer att ge mig tokiga infall som jag senare kommer att hänvisa till som smärre missöden.

Men säg mig, visst passar det med rött hår om man har grönblågulbruna ögon?

Eller pannlugg.

Tror jag måste börja med den där töntiga hatten.

Svarta kläder äger jag ju redan.

4 kommentarer:

Peppe sa...

Jag köpte en hatt som jag antagligen aldrig kommer att använda. Antingen är det hösten eller så är det bara du och jag.

KAROLINA sa...

Ja men precis. Det var nära att jag tänkte köpa en hatt idag, men jag lämnade den tillsvidare i butiken. Hattar är så ursnygga på andra, men jag vet inte, jag skulle antagligen känna mig som en tönt med en hatt. Du måste berätta ifall du andvänt din hatt! Då kanske du ger mig mod att någongång gå ut med en.

Anonym sa...

Åååh, men hatt. Det skulle ni passa bra med, båda två! Testa vet jag!

K.S

KAROLINA sa...

Tack för komplimangen! Köper och går jag ut med en hatt så lovar jag att komma med bildbevis!