fredag 10 september 2010

en fredagskväll.


Nej, det blev inget rött hår. Och inte pannlugg heller. Inte ens en hatt, för jag såg bara ut som en kvinnlig Sherlock Holmes i en sådan. Men svarta kläder bar jag och favorit höststövlarna förde jag till skomakaren. Så på rätt väg är jag. Sedan hade vi filmkväll. Med nachos, popcorn, lemonad och ett glas vin. Min dotter har förälskat sig Japansk animation. Och jag är nöjd. De
ger en djupare pedagogisk lärdom , de där japanska snubbarna. Djupare än amerikanska Disney i varjefall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så sant! (det där med japan.) och vilken vacker bild på solen som du fångat upp, vilken stor sol... /hanna k

KAROLINA sa...

Den där solen var lätt att fånga upp för jag fotade datorskärmen när vi såg på film!

Anonym sa...

:)

/ hanna klingenberg