fredag 24 september 2010

wanted: päronform.

Det är sällan man hör kvinnor som vill ha större rumpor. Men jag är en sådan. Senast för en stund sedan när jag skulle shejka loss till latinorytmer var det liksom nåt som fattades. Hur jag än svängde med mina höfter så såg det knasigt ut. Och ju mer jag vippade hit och dit desto mer fick man känslan av lysande desperation i min dans. Ett tag såg det ut som om jag försökte fäktas med min bakdel som vapen. Det var då jag förstod. Det ser helt enkelt inte lika snyggt ut att vifta med en benig rumpa som med en maffig kvinnostjärt. Ja, jag säger då det, att man aldrig kan vara nöjd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi byta?

K.S

Eva sa...

Jag kan dela med mig lite utav min.. Den är mjuk o go´.

Kram.

KAROLINA sa...

Jag skulle tacksamt ta emot ett par hundra gram per skinka!