onsdag 7 april 2010

äntligen.

Min lillebror överräckte aningen försenade julklappar som ursprungligen var av min storebror. Isabel fick dessa legon. Till en början var jag mer entusiastisk än hon och var ideligen tvungen att påminna mig själv om att vi tillsammans skulle bygga den lilla hundkojan. Jag bara älskar legon. I mitt barndomshem är legohögen så stor att man kan bygga upp en hel stad. Det händer sig att jag är den som sitter kvar och konstruerar när barnen för länge sedan tröttnat på att leka med dessa underskattade leksaksbitar. Äntligen en lek som jag uppriktigt kan säga att jag gillar. Nu ska här shoppas mera legon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Vi fick precis samma hundkoja och jag var lika entusiastisk med byggandet. MEn kojen e ganska liten så det var bara roligt den första gången. Ännu en sak till, VARNING: plocka alltid upp bitarna, lämna dem aldrig på golvet för de är supersköna att stiga på! godnatt :)