lördag 3 april 2010

typiskt.

Min till det yttersta oplanerade påsklördag, blev av sig själv alldeles fullbokad. Det är ju så roligt att kunna göra precis vad man själv vill, ens för en dag. Detta härliga humör försöker jag hålla uppe trots det faktum att jag smetade in lite hårinpackning i fejset när jag ämnade lägga en ansiktsmask. Jag vet inte hur jag lyckades glömma bort att läsa ordentligt på tuben vilken kroppsdel man helst ska kleta in för bästa resultat. Nu är ansiktet lite prippligt och rött, men det skall väl nog gå att täcka över med lite smink och knappast är det någon som bryr sig då jag susar i väg in i natten. Hoppas ni har det lika roligt som jag idag!

2 kommentarer:

sannabenita sa...

Men tänk på det positiva..om du nånsin kommer att få skägg så växer det ut fint och lent.. ;D

Ha det så rolig! Du är vacker fast du sku laga fairy i ansikte!! <3

KAROLINA sa...

Tack sötis och tack detsamma!!