tisdag 6 april 2010

uppiggande.

Har inte fått den vanan (ännu) att nämna min blogg när jag umgås med individer av alla de slag. Känner mig så nybörjaraktig. Ändå är det en del bekanta som själv tagit bloggen på tal och till på köpet med en positiv ton. Och ni bör veta att jag blir lika fylld av fröjd när jag hör att någon tycker om att jag skriver. Visste inte att man kunde bli så uppiggad endast av tanken att någon läser ens krumelurer. Så tack ska ni ha, ni gör min dag!

Och alla ni som tycker jag är urusel. Klicka här.

2 kommentarer:

sannabenita sa...

tycker absolut inte att du är helt urusel men måste av nyfikenhet klicka på texten, naturligtvis..
Så om du hade nu nån kalkylator som räknar skitstövlarna så är jag det bara på lek.. :)
Love ya! <3

KAROLINA sa...

Nej jag har ingen kalkylator, vill ju sväva här uppe bland molnen en stund till...Hehee.