tisdag 30 mars 2010

kalsongmodet.

Eftersom ingen visade intresse av frågan om varför denimlegginsen dvs tregginsen börjar hänga i rumpan när man promenerar så undrar jag ifall någon kan besvara det här: Finns det ett anständigt sätt att ta på/klä av sig dessa leggins? Ett normalt påklädningssätt dvs. ett sätt som inte kräver konstiga vulgära tangostegs-rörelser för att få tightsen att sitta rätt direkt utlyses härmed. Börjar bli trött på att skämma ut mig i omklädningsrummet på jobbet. Åh, detta pinsamma kalsongmode.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Vet inte jag har samma problem, måst ju dra upp dem till öronen för att de ska hållas längre uppe då de ändå sedan börjar hänga! Tänker inte köpa treggins nåmera, har 2 par så det får räcka med rumphäng för min del! PS.Fick skjuts av kusin Hanna (hon råkade vara i stan) så behövde inte vänta i 50min, pust! Men vi hörs. Kram.