söndag 14 mars 2010

kastrullen och bordet.

Produktfotografering tycks inte riktigt vara min grej. Men hur som haver: Med bladet från en mattkniv lyckades jag peta loss plupparna som glasskivan satt fast i och eliminerade således fulheten i bordet. Nu är det mycket bättre. Kastrullen blev min för 3 euro igår och har för mig att jag skall koka min mannagrynsgröt i den. Kommer troligen att hända en gång. Imorgon skall jag köpa sånt här och putsa foten så att alla tre besökare jag har om året bländas av dess glans och lyster. Jag vet, jag är väldigt intressant just nu. Väldigt intressant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt bord!
Spanar själv efter ett runt vitt bord, modell större, till köket.
Tror att jag hittat ett. I vasa...

Lyckas inte logga in med mitt googlekonto så jag kommenterar "anonymt" istället (som någon anonym människa tyckte att var så lustigt sist ;) )
KRAM!

KusinEmma

KAROLINA sa...

Kära anonyma kusin Emma. Har märkt att det är ganska svårt att hitta sådana här bord i bra skick. Jag har ett matbord av samma kaliber (foten har lite annan form men annars likadan) och blev därför så glad av att hitta detta soffbord. Vad trevligt att nån förstår sig på min iver och hoppas du får ditt matbord!! Borden är så enkla att putsa av också, praktiskt med tanke på allt barnaklott.